National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.00 seconds. 
Racing Game in 3D
Ševčík, Martin ; Láník, Aleš (referee) ; Šuška, Boris (advisor)
This bachelor's thesis describes issues of interaction between Java Monkey Engine (jME) and models created with program Autodesk 3D Studio Max. It contains theoretical basis for the jMonkey Engine architecture and Lightweight Java Game Library (LWJGL). In the following section, the thesis describes techniques of working with objects in the 3D scene and their way of implementation.
Simple Game Engine
Štefáček, Michal ; Vlnas, Michal (referee) ; Starka, Tomáš (advisor)
Použití herního enginu značně urychluje proces vývoje her. Za posledních několik desetiletí vzniklo množství zdarma použitelných herních enginů, z nichž některé mají volně dostupný zdrojový kód. Cílem této práce je pochopení procesu vývoje takovéhoto softwaru. Pro zúžení rozsahu se projekt primárně zaměřuje na vývoj 2D her.
Simple Game Engine
Štefáček, Michal ; Vlnas, Michal (referee) ; Starka, Tomáš (advisor)
Použití herního enginu značně urychluje proces vývoje her. Za posledních několik desetiletí vzniklo množství zdarma použitelných herních enginů, z nichž některé mají volně dostupný zdrojový kód. Cílem této práce je pochopení procesu vývoje takovéhoto softwaru. Pro zúžení rozsahu se projekt primárně zaměřuje na vývoj 2D her.
Racing Game in 3D
Ševčík, Martin ; Láník, Aleš (referee) ; Šuška, Boris (advisor)
This bachelor's thesis describes issues of interaction between Java Monkey Engine (jME) and models created with program Autodesk 3D Studio Max. It contains theoretical basis for the jMonkey Engine architecture and Lightweight Java Game Library (LWJGL). In the following section, the thesis describes techniques of working with objects in the 3D scene and their way of implementation.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.